Telekomunikace Hlinka: Technologie

Telekomunikace Hlinka

Technologie

Panasonic - Digital IP system KX-TDA


TDA PBX s IP možnostmi je komunikační nástroj, který poroste společně s vaší firmou.Tento systém
s možnostmi rozsáhlého rozšiřování je připraven pro IP linky,IP telefony,IP kamery,IP CTI a další nová zařízení, která přijdou na trh v blízké budoucnosti.

Systém Digital IP PBX od firmy Panasonic představuje výkonný komunikační nástroj na podporu podnikání v dnešním věku konvergence sítí.Systém Digital IP PBX staví na 20 letech zkušeností společnosti Panasonic jako vůdčího dodavatele v tomto oboru a spojuje v sobě funkce



KX-TDE600 - IP pobočková ústředna. Kapacita až 640 vnějších linek a až 1152 poboček

 

Kancelářská komunikace se v současnosti odklání od tradičních telefonních systémů k nízkonákladovým a flexibilním IP systémům, které v plném rozsahu využívají předností rychlého růstu IP aplikací a globalizace. Pomocí systému KX-TDE600 lze vytvořit plně IP komunikační systém, který podporuje jak tradiční IP protokol H.323, tak i moderní SIP. KX-TDE600 je standardně vybavena novými IP funkcemi, které zvyšují její efektivitu a snižují komunikační náklady. Tento systém je navíc velice flexibilní a díky plné podpoře tradiční telekomunikační technologie nabízí společnostem možnost přechodu na IP až ve chvíli kdy na to budou připraveny. Samozřejmostí je rozsáhlá podpora CTI aplikací (Phone Assistant, PC-Phone, PC-Console, CRM), tak i možnost cenově nenáročného začlenění bezdrátového systému DECT. Nově lze k systému připojit elegantní řadu IP telefonů KX-NT300, která se stane ozdobou vašeho pracoviště.

 

Informace ke stažení. TDE600

 

 

KX-TDA600 - Digitální pobočková ústředna s podporou IP. Kapacita až 640 vnějších linek a až 960 poboček

 

Digitální IP pobočkový komunikační systém pro velké společnosti. Možnost připojení až 960 uživatelů. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.

 

Informace ke stažení. TDA600

 

 

KX-TDA200 - Digitální pobočková ústředna s podporou IP. Kapacita až 128 vnějších linek a až 256 poboček

 

Digitální IP pobočkový komunikační systém pro středně velké společnosti. Verze 2.02 přináší nově možnost registrace mobilního telefonu GSM jako pobočky systému. Uživatelé, kteří jsou často mimo kancelář, si mohou přiřadit číslo svého mobilního telefonu ke své pevné pobočce v kanceláři, díky čemuž jsou pod jejím číslem vždy dostupní a mohou přijmout každý příchozí hovor. V případě potřeby mohou hovor přijatý na GSM telefonu jednoduše přepojit zpět do systému na jeho libovolnou pobočku, nebo mohou využívat i ostatní funkce systému stejně jako z běžné pobočky. Společnostem, které využívají síťové propojení několika systémů v privátní síti přináší tato verze úspory díky centrálnímu systému pro zpracování hlasu, možnosti vytvářet síťové vyzváněcí skupiny, roamingu přenosných stanic PBÚ DECT nebo monitorování stavu až 250 poboček v celé síti. Další nové funkce nabízí tato verze i uživatelům v Call Centrech. Distribuce hovorů na nejdéle volnou pobočku, nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.

 

Informace ke stažení. TDA100/200

 

 

KX-TDA100 - Digitální pobočková ústředna s podporou IP
Kapacita až 64 vnějších linek a až 128 poboček

 

Digitální IP pobočkový komunikační systém pro menší společnosti. Verze 2.02 přináší nově možnost registrace mobilního telefonu GSM jako pobočky systému. Uživatelé, kteří jsou často mimo kancelář, si mohou přiřadit číslo svého mobilního telefonu ke své pevné pobočce v kanceláři, díky čemuž jsou pod jejím číslem vždy dostupní a mohou přijmout každý příchozí hovor. V případě potřeby mohou hovor přijatý na GSM telefonu jednoduše přepojit zpět do systému na jeho libovolnou pobočku, nebo mohou využívat i ostatní funkce systému stejně jako z běžné pobočky. Společnostem, které využívají síťové propojení několika systémů v privátní síti přináší tato verze úspory díky centrálnímu systému pro zpracování hlasu, možnosti vytvářet síťové vyzváněcí skupiny, roamingu přenosných stanic PBÚ DECT nebo monitorování stavu až 250 poboček v celé síti. Další nové funkce nabízí tato verze i uživatelům v Call Centrech. Distribuce hovorů na nejdéle volnou pobočku, nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.

 

Informace ke stažení. TDA100/200

 

 

KX-TDA30 - Digitální pobočková ústředna s podporou IP
Kapacita až 12 vnějších linek a 52 poboček

 

Digitální IP pobočkový komunikační systém pro menší společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.

 

Informace ke stažení. TDA15/30

 

 

KX-TDA15 - Digitální pobočková ústředna s podporou IP
Kapacita až 8 vnějších linek a 20 poboček

 

Digitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti a domácí firmy. Ideální jako ústředna pro odloučená pracoviště velkých společností - sklady, výrobní prostory, vývojová centra. Vhodná jako komunikační centrum v rodinných domcích využívaných pro podnikatelskou činnost - obchodní, reklamní, realitní i cestovní kanceláře, živnosti, privátní lékařské a právnické praxe, atd. Verze 2.02 přináší nově možnost registrace mobilního telefonu GSM jako pobočky systému. Uživatelé, kteří jsou často mimo kancelář, si mohou přiřadit číslo svého mobilního telefonu ke své pevné pobočce v kanceláři, díky čemuž jsou pod jejím číslem vždy dostupní a mohou přijmout každý příchozí hovor. V případě potřeby mohou hovor přijatý na GSM telefonu jednoduše přepojit zpět do systému na jeho libovolnou pobočku, nebo mohou využívat i ostatní funkce systému stejně jako z běžné pobočky. Společnostem, které využívají síťové propojení několika systémů v privátní síti přináší tato verze úspory díky centrálnímu systému pro zpracování hlasu, možnosti vytvářet síťové vyzváněcí skupiny, roamingu přenosných stanic PBÚ DECT nebo monitorování stavu až 250 poboček v celé síti. Další nové funkce nabízí tato verze i uživatelům v Call Centrech. Distribuce hovorů na nejdéle volnou pobočku, nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.

 

Informace ke stažení. TDA15/30

 



Pavel Hlinka

(c) Hlinka Telekomunikace. Všechna práva vyhrazena. Hlinka Telekomunikace nepřijímá žádnou zodpovědnost za přímé ani nepřímo související škody způsobené nesprávností či nekompetentností poskytovaných informací. Vytvořeno www.idmservices.cz.